Monday, December 03, 2007

Tolong! 求助!Help!香水高人!

恕我孤陋寡闻。粉红狮我前天买了大瓶的香水。可是,今天我有难题。

酱大支的香水,tak kan hari hari 随身携带的呱?所以,我决定要从大支的香水弄个小樽的。

可是,重点来了。我`不`会!

其实,我是个很邋遢随性的女孩子。香水这家也,我真的没有研究。就连Eau de parfum 和Eau de toilette 的分别我也是刚刚才知道。

请问这里有没有香水高人?请请打救我!

In case you can't read the Chinese above, basically I am asking:

How to extract small portion of perfume from the big bottle one, so that I can carry the small bottle around? Please help me!

No comments: